אל סלבדור: מידע ביומטרי של 5 מיליון אזרחים דלף לרשת

אולי יעניין אותך גם

חברת שירותי האבטחה Resecurity, זיהתה דליפה מסיבית של מידע אישי הקשור לאזרחי אל סלוודור לרשת האפלה. הדליפה כללה מידע אישי של למעלה מחמישה מיליון אזרחים המהווים כ-80% מהאוכלוסיה במדינה.

התוקף העלה 144 ג'יגהבייט של מידע לפורום של האקרים ברשת האפילה. המידע כלל מספרי זיהוי, תעודות זיהוי, שמות פרטיים, שמות משפחה, תאריכי לידה, מספרי טלפון, כתובות דואר אלקטרוני, כתובות פיזיות ותמונות. החלק המשמעותי ביותר בתקיפה הוא האלמנט הביומטרי הכולל כחמישה מיליון תמונות ראש ופנים ברזולוציה גבוהה, המזוהות באמצעות המידע האישי של המצולם. Resecurity מעריכה כי הגורמים האמיתיים העומדים מאחורי הדליפה מעונינים להסתיר את זהותם. על כן, הם השתמשו בתוקף שפעל מטעמם ואיפשר להם ליצור עמימות לגבי הגורמים העומדים מאחורי הדליפה וכיצד היא בוצעה.

התקיפה נחשבת כמשמעותית לאור העובדה שהשפיעה על רוב האזרחים במדינה. לפיכך, מרבית אזרחי אל סלבדור חשופים כעת לסיכון מוגבר של גניבת זהות ומרמה. יתירה מכך, באמצעות טכנולוגיות של בינה מלאכותית, התוקף יוכל להשתמש בתמונות ובמידע האישי לבצע פעולות בשמם בפלטפורמות פיננסיות, מסחריות וממשלתיות. מקור: Security Affairs (מאת: פיירלואיג'י פגניני)