תקלה טכנית אינה פוטרת מפיצוי כספי (פסק-דין, תביעות קטנות בת-ים, הרשם אדי לכנר):
העובדות: הנתבעת מספקת שירותים פיננסיים. התובע טען כי הנתבעת שיגרה לו 4 מסרונים ו-2 הודעות דוא"ל שהם בעלי אופי מסחרי, ללא הסכמתו, תוך הפרת הוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982. התובע טען כי הודיע על סירוב לאחר קבלת ההודעה הראשונה. הנתבעת טענה כי ההודעות נשלחו ללקוח, לאחר שנתן את הסכמתו, וכי המשך המשלוח לאחר ההסרה נבע מתקלה טכנית.
נפסק: דין התביעה להתקבל בחלקה. אין מחלוקת כי מדובר בתוכן פרסומי וכי הנתבעת היא ששיגרה את ההודעות. התובע הסכים לקבל דברי פרסומת מהנתבעת ושלח לה הודעת סירוב לאחר ההודעה הראשונה. חרף זאת, שלחו לו הנתבעת 5 הודעות נוספות. הנתבעת אישרה זאת אך טענה כי מדובר בטעות טכנית. גם אם מדובר בטעות, לא ניתן להתעלם מההפרה. לנתבעת התאפשר לשייך את הודעת ההסרה שנשלחה במסרון וליישם אותה גם על כתובת הדוא"ל של התובע. הנתבעת תפצה את התובע ב-250 ש"ח עבור כל אחת מחמש ההודעות שנשלחו לאחר הודעת ההסרה, וכן הוצאות בסך 250 ש"ח (סה"כ 1,500 ש"ח).