'נכון שזה לא מוסרי אבל who the fuck cares'

אולי יעניין אותך גם

הפרקליטות הגישה כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב תל אביב החשוד בעשרות אירועים של פריצה למחשבים, חשבונות דואר אלקטרוני וחשבונות ענן המשמשים את אנשי הצוות של מדונה, בהם המנהל המוזיקלי של הזמרת. כתב האישום מייחס לעדי לדרמן, בן 39, בין היתר עבירות של חדירה למחשב שלא כדין, האזנת סתר אסורה, פגיעה בפרטיות, והפרת זכויות יוצרים - תוך שימוש בתוכנות פריצה ובמאגרים של סיסמאות נפוצות. לפי Ynet לדרמן אמר לשוטרים "נכון שזה לא מוסרי אבל who the fuck cares?".

האישומים מגלים חשד שלפיו גם לאחר שלדרמן נעצר לצורכי חקירה ושוחרר, הוא המשיך בביצוע העבירות. המדינה גם מאשימה את לדרמן בהעתקת קבצי הקלטות מוזיקה, תכתובות וצילומים לצורך מסחר בהם. בחלק מהמקרים לדרמן מכר לכאורה את הקבצים תמורה סכום של למעלה מ- 1,000 דולר לקובץ, כאשר בין הקבצים נמצאות גם הקלטות של שירים וחומרים אחרים שלא פורסמו קודם לכן.

כתב האישום מסביר כי המעשים המיוחסים ללדרמן גרמו "לנזק גדול במיוחד ליוצרת, כאשר מעבר לפגיעה בזכותה להפיץ את העותקים, פגעה מכירתם על-ידי הנאשם גם בזכותה לפרסם את היצירות ולשלוט במועד הפרסום, ובכלל זה נפגעה זכותה לפרסם את יצירתה על-פי השקפתה. כתוצאה, פרסום יצירה ללא רשות, בטרם החליט היוצר על פרסומה, עלול ליצור גם פגיעה במוניטין היוצר".

כתב האישום הוגש בתום חקירה שניהלה יחידת הסייבר של אגף להב 433 במשטרה בשיתוף פעולה עם הבולשת הפדרלית בארצות-הברית (ה-FBI). מקור: גלובס (מאת: חן מענית).