נציב המידע האוסטרלי (OAIC) קבע כי רשת חנויות לשיפוץ ואחזקת הבית פגעה בפרטיות מאות אלפי צרכנים כאשר הפעילה באופן לא מידתי או מוצדק מערכות טכנולוגיות לזיהוי פנים במתחמי החנויות. בנוסף, קבע כי הקבוצה שמפעילה את הרשת, Bunnings, פעלה בחוסר שקיפות כאשר אספה מידע רגיש (תמונות פנים ומידע ביומטרי אחר) ללא הסכמה או אפילו יידוע כחלק ממדיניות הפרטיות שלה.
לפי בדיקת הנציב, בשנים 2018-2021 השתמשה Bunnings בטכנולוגיית זיהוי פנים באמצעות מערכת מצלמות האבטחה של החברה ב-63 מסניפיה, כדי לטפל באירועי אלימות ותוקפנות ולזהות צרכנים בעייתיים. למרות שהשימוש בטכנולוגיה עשוי היה להיחשב כיעיל וחסכוני, הבהיר הנציב כי השימוש שנעשה בה היה פולשני במיוחד, ופגע באופן לא פרופורציונאלי בפרטיות הצרכנים ללא הפרדה בין הצרכנים הבעייתיים לשאר הצרכנים. בנוסף, מצא הנציב כי Bunnings לא נקטה באמצעים סבירים כדי להודיע לצרכנים כיצד המידע לגביהם נאסף, ולא יישמה נהלים או הטמיעה מערכות שנדרשות כדי לעמוד בדיני הפרטיות האוסטרליים.
כדי לסייע לעסקים באוסטרליה לעמוד בדרישות החוק, פרסם הנציב מדריך פרטיות חדש לעסקים ששוקלים להשתמש בטכנולוגיית זיהוי פנים בחנויות. בנוסף, אסר הנציב על רשת החנויות להמשיך במעשיה. קבוצת Bunnings הודיעה כי תדרוש בחינה נוספת של קביעת הנציב בבית הדין המנהלי. Bunnings הבהירה כי השתמשה בטכנולוגיה רק כדי לשמור על העסק ולהגן על כוח האדם, ושהמידע שלא תאם למאגר הצרכנים הבעייתיים נמחק תוך פחות משניה אחת.