האתר Ynet (מירב קריסטל) מדווח כי מאגר "אל תתקשר אלי" נסגר זמנית, בשל היעדר תקציב להפעלתו. לפי הדיווח, אתר האינטרנט של המאגר עדיין מאפשר לצרכנים להזין את מספרי הטלפון שלהם למאגר, אך עבור גורמים מסחריים ("עוסק" לפי חוק הגנת הצרכן), המעוניינים לברר לאיזה מספרי טלפון אסור להתקשר לצרכים שיווקיים, מושבתת הגישה בשלב זה.
law.co.il מזכיר כי בשנת 2020 הכנסת אישרה את תיקון 61 לחוק הגנת הצרכן, שעיקרו בהקמת מאגר "אל תתקשר אלי". ההסדר קבע מנגנון של Opt Out לשיחות שיווק טלפוניות, כך שניתן יהיה לקיים שיחות כאלה אלא אם כן צרכן סירב לכך באמצעות רישום אקטיבי למאגר מספרי טלפון של צרכנים, שיכולים לרשום כל מספר, לשנותו או להסירו בכל עת. בהמשך בהמשך, משרד הכלכלה והתעשייה פרסם תקנות, שנועדו לקבוע את אמצעי הגישה למאגר על-ידי צרכנים ועוסקים. המאגר החל לפעול בחודש ינואר 2023.
הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן מסרה בתגובה כי "מערכת אל תתקשרו אליי מומנה על ידי הרשות ומשרד הכלכלה במשך כל השנה הנוכחית, על אף התחייבות המשרד לשוויון חברתי להעביר את התקציב. המערכת פועלת על מנת לאפשר מימוש החוק הרלוונטי בחוק הגנת הצרכן. עקב בעיית תקציב לא תוכל הרשות להמשיך לממן את תפעול המערכת. למרות פניות חוזרות ונשנות עוד משנת 2023 להעברת תקציב לרשות לשם תפעול המערכת, לא הועבר התקציב הנדרש. מערכת אל תתקשרו אליי חשובה לציבור הצרכנים ומשרתת היטב את מטרות החוק, הרשות ומשרד הכלכלה מנסים לפעול למציאת פתרון שיאפשר את חזרת המערכת לפעילות מלאה".