X (לשעבר טוויטר) הגישה בארצות-הברית תביעה משפטית נגד ה-Global Alliance for Responsible Media, ארגון-גג המאגד מפרסמים גדולים, בטענה שהפר את חוקי ההגבלים העסקיים על ידי תיאום בין המפרסמים במטרה להניא אותם מפרסום ברשת.
התביעה, שהוגשה לבית משפט פדרלי בטקסס, טוענת כי GARM "קשר קשר" עם מותגים מובילים כגון CVS, יוניליוור, מארס וחברת האנרגיה הדנית אורסטד כדי "לעצור ביחד מיליארדים בדולרים מפרסום" שהיו חייבים ל-X, עם מכירתה לאילון מסק.
לינדה יאקארינו, מנכ"לית X, כתבה במכתב פתוח למפרסמים כי "ההתנהלות הבלתי חוקית של הארגונים והמנהלים שלהם עלתה ל-X מיליארדי דולרים".
מאז שמאסק רכש את טוויטר והבטיח תקופה חדשה של חופש ביטוי מוחלט, רבים מהם צמצמו את ההוצאות שלהם על X, בעקבות דיווחים על עלייה בשנאה ובמידע שגוי בפלטפורמה. "ניסינו להיות נחמדים במשך שנתיים ולא קיבלנו אלא מילים ריקות," כתב מאסק ביום שלישי בפוסט ב-X. "עכשיו, זו מלחמה." מקור: ניו-יורק טיימס (מאת קייט קונגר).