הבית הלבן מפרסם הוראות אבטחת מידע לגופי מימשל האמריקאי

אולי יעניין אותך גם

על סוכנויות המימשל האמריקאי להשקיע בהגנה על תשתיות קריטיות באמצעות חידוש מערכות ה- IT הפדרליות, מעבר למודל אבטחה של Zero Trust ושיפור יכולות הפיקוח, האכיפה והבקרה שלהן. כך מורה מזכר שפרסם הבית הלבן, המפרט את סדרי העדיפויות של הממשל האמריקאי בהשקעות בתחום אבטחת הסייבר.

המזכר נערך בהתאם לחמשת אבני היסוד של אסטרטגיית אבטחת הסייבר הלאומית בארצות-הברית. הוא מפרט את ההיבטים שהסוכנויות הפדרליות צריכות לשקול בעת גיבוש הצעת התקציב שלהן לשנת 2026.

בין השאר מורה המזכר כי על סוכנויות המימשל לעצב את הכוחות בשוק באמצעות שימוש בתוכנות מאובטחות בלבד, והענקת מענקים ותמריצים לפרויקטים של בניית תשתיות מאובטחות. הבית הלבן גם קורא לסוכנויות לחקור פשעי סייבר, לפרק את כלי התקיפה והתשתיות שמשמשים את הגורמים המאיימים על ביטחון ארה"ב, ולשבש תשתיות של תוכנות כופר או כל שימוש לרעה במטבעות ווירטואליים.

על הסוכנויות למנף את כוח העבודה בתחום הסייבר ולהשקיע בגיוס ושימור ההון האנושי, מורה המזכר. עליהן להיערך ארגונית לטכנולוגיית מחשוב קוונטית, וליצור בסיס איתן של אבטחת סייבר לכלל מערכות ה-  ITהפדרליות. לבסוף, על הסוכנויות לשתף פעולה עם גורמי אכיפה בינלאומיים, וליצור אסטרטגיות גלובליות ארוכות טווח בין כלל השחקנים להגברת השקיפות, האבטחה והחוסן של פעילות שרשרת אספקת מערכות הבקרה התעשייתיות והטכנולוגיות התפעוליות.