אדובה: לא נשתמש במידע של משתמשים לאימון AI

אולי יעניין אותך גם

Adobe ממשיכה להסתבך: בנוסף לתביעת הטעיית המשתמשים שהוגשה נגדה, החרה נקלעה לסערה ציבורית בגין שינוי תנאי השימוש שלה. לפני כחודש Adobe שלחה הודעה למשתמשיה אודות עדכון תנאי השימוש לפיה היא עשויה לגשת למידע שלהם בדרכים אוטומאטיות או ידניות. המשתמשים פירשו את ההודעה כך ש-Adobe מאפשרת לעצמה גישה חופשית למידע או עבודות שלהם השמורים בשירות או באפליקציה, על מנת לאמן מודלים של בינה מלאכותית.

כתוצאה מהסערה הציבורית שנוצרה בעקבות ההודעה, Adobe שינתה את תנאי השימוש כך שיבהירו כי לא יעשה שימוש במידע או בעבודות של המשתמשים לצורך אימון מודלים של בינה מלאכותית: התנאים המעודכנים קובעים כי לא יעשה שימוש במידע של משתמשים (השמור על מכשיר הלקוח או בענן) לאמן מודלים של בינה מלאכותית יוצרת, אלא אם המידע הוגש לשירות Adobe Stock Marketplace ועל כן ישמש לאימון תוכנת הבינה המלאכותית Adobe Firefly.

 Adobe הבהירה גם כי היא אינה סורקת מידע של משתמשים הכפוף להסכם סודיות או שמור על מכשיר הלקוח. היא סורקת אוטומאטית מידע של משתמשים שהועלה לענן על מנת לוודא שאינו כולל תוכן פוגעני או לא חוקי. במידה והסריקה העלתה בעיה או מדובר בשירות שעדיין נמצא בפיתוח, Adobe תבדוק את המידע גם באופן ידני. מקור: Business Standard (מאת פרקרוטי מישרה)