יחידת בקרת פרסום לילדים בארגון העצמאי BBB National Programs, הפועל ללא מטרות רווח ומסייע לחברות בענייני פרטיות ופרסום (CARU), פרסמה השבוע הנחיות חדשות לפרסום ולפרטיות ילדים במטאברס, שנועדו לעזור לחברות לפתח חוויות מטאברס המכוונות לילדים, לעמוד בחוקי הפרסום והפרטיות הקיימים ולפעול מול ילדים באופן אחראי באינטרנט.
בדומה להמלצות שפורסמו על ידי ה-FTC בשנה שעברה, מדגישה CARU כי יש להבהיר אם התוכן ממומן או מכיל פרסומת באופן שילדים יוכלו לזהות זאת. בנוסף, ההנחיות קוראות למפרסמים להבין מתי תוכן נחשב לפרסום ומתי הוא לא; מסבירות כיצד ובאיזו תדירות להבהיר כי התוכן ממומן, כולל על ידי משפיענים ותמריצים; קוראות להגן על פרטיות הילדים בהתאם לחוק הגנת הפרטיות של קטינים בארה"ב (Children Online Privacy Protection Act); מדגישות כי חשוב להבין את מדיניויות הפרטיות השונות בכל פלטפורמה; ומדגישות כי חשוב להיות מודעים לחוקי הפרטיות הרלוונטיים בכל מדינה ובחו"ל.
CARU פרסמה בשנה שעברה אזהרה למפרסמים, מותגים, משפיענים, מפתחים וכו', כי ההנחיות יחולו על המטאברס וכי CARU תאכוף אותן בקפדנות.