החל מדצמבר - מטא תסגור את טאב החדשות בפייסבוק בבריטניה, צרפת וגרמניה, כחלק ממיקוד מחדש של השקעות מטא בשירותים יותר "רלוונטים" בפלטפורמה, כמו סרטוני וידאו קצרים. לטענת מטא, חדשות אינן פופולריות בפלטפורמה והן מהוות פחות מ-3% מהתוכן שמשתמשי פייסבוק צורכים ברחבי העולם, כך שהשינוי אינו צפוי להשפיע על מרבית משתמשי פייסבוק.
מטא העלתה את טיעון הפופולריות בעבר, אך ברקע הדברים, פלטפורמות המדיה החברתית, כמו מטא, נמצאות תחת לחץ הולך וגובר מצד רגולטורים שמבקשים לחזק את תעשיית החדשות. באירופה, כך לדוגמה, דירקטיבת זכויות היוצרים מקנה למפרסמים זכויות שליטה וקבלת תשלום עבור תכנים עיתונאיים, בקנדה הצעת חוק דומה הובילה לנקיטת צעדים דומים מצד מטא, ובאוסטרליה עברה חקיקה דומה שמזכה כיום את כלי התקשורת בסכום מוערך של כ-130 מיליון דולר בשנה ממטא וגוגל.