התובעים הכלליים מ-48 מדינות בארה"ב וממחוז קולומביה, תבעו את Avid Telecom, חברת טלקום המספקת שירותי Voice over Internet Protocol (VOIP), בטענה שאיפשרה לקיים יותר מ-7.5 מיליאד שיחות למספרים שנמצאים במרשם ה-"אל תתקשר אלי" האמריקאי. בתביעה נטען כי החברה אפשרה לקיים יותר מ-24.5 מיליארד שיחות קצרות בין דצמבר 2018 לינואר 2023, שהיו ככל הנראה שיחות אוטומטיות (robo-calls), תוך התעלמות מ-329 התראות בנידון.
לדברי התובעים, החברה מכרה מספרי טלפון, נתונים ותוכנות חיוג שאפשרו ללקוחותיה לבצע שיחות אוטומטיות בהיקפים עצומים. באמצעות השירות, לקוחותיה יכלו לזייף את אזורי החיוג של שיחותיהם כדי להתאים לקהל היעד אליו כיוונו. השיחות כללו לכאורה הונאות של ביטוח לאומי, שירותים רפואיים, אחריות, אמזון, הפחתות ריבית בכרטיסי אשראי וכו'.
Avid Telecom מסרה בתגובה שהיא "פועלת באופן התואם את כל החוקים והתקנות החלים של המדינה והפדרליות" ושהיא "מאוכזבת" שהתובעים הכלליים לא פנו אליה ישירות טרם הגשת התביעה. law.co.il מזכיר כי מאגר ה"אל תתקשר אלי" הישראלי החל לפעול בתחילת השנה, והוא פתוח להרשמה עבור צרכנים שאינם מעוניינים לקבל שיחות טלמרקטינג [מקור: CNBC, מאת: לורן פיינר].