T-Mobile, חברת התקשורת השנייה בגודלה בארצות-הברית, תשלם סכום של 350 מיליון דולר ללקוחותיה ותשקיע 150 מיליון דולר נוספים לחיזוק הגנות הסייבר והטכנולוגיה שלה - כך לפי הסכם הפשרה שהושג במסגרת תובענה ייצוגית שהגישו לקוחות החברה בעקבות הודעתה באוגוסט אשתקד, בה חשפה כי נתונים אישיים דלפו עקב מתקפת סייבר. דלף המידע השפיע על 76.6 מיליון לקוחות (כ-3/4 מלקוחות T-Mobile) וכלל מידע אישי רגיש כגון שמות מלאים, מספרי זהות, פרטי רישיון נהיגה, חשבונות בנק וכן רישום על אודות אנשים שביקשו אשראי בחברה. עורכי דינה של החברה הבהירו שבמסגרת הפשרה T-Mobile לא הכירה בביצוע עוולה כלשהי, שכן הפרצה הייתה אחת מני רבות כפי שהתרחשו בשאר ענפי הטכנולוגיה, הבנקאות והקמעונאות בשנים האחרונות. T-Mobile מסרה ש-"בעוד שהיא ממשיכה להשקיע זמן, משאבים ואנרגיה בנושא, היא שמחה על הפשרה". מקור: The New York Times (מאת מייקל קורקרי).
טי-מובייל תשלם מאות מיליונים בפשרה בעקבות אירוע אבטחת מידע
זמן קריאה:
פחות מדקה