אדם לא יפרסם מודעת בחירות בלי שהיא נושאת את שמו של האחראי להזמנתה והדרכים ליצירת קשר עמו, או את שם המתמודד לבחירות או הגוף שבשמו הופצה המודעה. כך קובע סעיף השקיפות שנוסף לחוק הבחירות (דרכי תעמולה), התשי"ט-1959, רגע לפני פיזור הכנסת ה-24. לדבריו של ח"כ גלעד קריב, יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט ויוזם החוק, התיקון נועד לבלום "תעמולת בחירות לא שקופה, הפצת פייק ניוז על ידי מפלגות בסתר ומתקפות בוטים ממומנות".
הסעיף החדש מבהיר כי "מודעת בחירות" היא כל תעמולת בחירות שנעשית על ידי או מטעם מתמודד בבחירות, גוף הקשור לסיעה או גוף פעיל בבחירות, וכן כל תוכן תעמולה שפורסם בעבור תשלום. במילים אחרות, התיקון מנוסח באופן שאינו מוגבל לפלטפורמות או למדיות מסוימות, כך שיחול על כל סוג של מסר בכל פלטפורמה. כמו כן, הסעיף יחול גם על הבחירות המקדימות בתוך המפלגות (פריימריז). מי שיפעל בניגוד לאמור בסעיף, עלול לשאת בסנקציות פליליות של עד שישה חודשי מאסר או בקנסות של עד 29,200 שקלים. מקור: שקוף (מאת: עידן בנימין).