מטה, חברת האם של פייסבוק, השיקה בסוף השבוע האחרון מרכז פרטיות מקוון שנועד לספק מידע למשתמשיה ברשתות החברתיות שבניהולה, על האופן בו היא אוספת ומשתמשת במידע האישי שלהם. מרכז הפרטיות מתמקד בחמישה נושאים: שיתוף, אבטחה, איסוף מידע, שימוש במידע, ומודעות פרסום.
מרכז הפרטיות מציג, בין השאר, מידע בנוגע לכלים לשיפור אבטחת החשבון ברשתות החברתיות, דוגמת זיהוי דו שלבי; מידע בנוגע להגדרות הפרטיות של פוסטים והאפשרות לארכב פוסטים ישנים; וכן מידע בנוגע להעדפות המשתמשים בנושאי פרסום.
מרכז הפרטיות, שנכון לעכשיו זמין רק לקבוצה קטנים של משתמשי פייסבוק בארה"ב וצפוי להפוך זמין עבור קשת רחבה יותר של משתמשים בחודשים הקרובים, הוא עוד צעד ברפורמת הפרטיות שמטה מבצעת בחודשים האחרונים. זאת, לאחר שבחודש נובמבר האחרון הודיעה מטה כי היא משביתה את השימוש בזיהוי פנים וכן מגבילה האפשרות לפרסום ממוקד על בסיס גזע, נטיה מינית והזדהות פוליטית בפייסבוק. מקור: The Hacker News (מאת: רווי לקשמנן).