אמזון, ענקית הסחר האלקטרוני, פרסמה היום את ה-Brand Protection Report לשנת 2020, הכולל מידע על הפרקטיקות שמיישמת החברה למלחמה בזיופים וכיצד היא מוודאת כי לקוחותיה רוכשים מוצרים מקוריים. לדברי החברה היא השקיעה בנושא זה למעלה מ-700 מיליון דולר והעסיקה לצורך כך יותר מ-10,000 עובדים בשנת 2020. הדו"ח מציין, בין היתר, כי הליכי האימות שמיישמת החברה מנעו כ-6 מיליון ניסיונות ליצירת חשבונות מוכר לא מורשים. החברה החרימה והשמידה יותר מ-2 מיליון מוצרים שנשלחו למרכזי ההפצה שלה ונתגלו כמזויפים בטרם שנשלחו ללקוחות. החברה חסמה יותר מ-10 מיליארד פרסומים חשודים עוד קודם שפורסמו בפלטפרומה שלה, ועוד. מקור: הודעה לעיתונות.
אמזון נלחמת בזיופים. החרימה והשמידה מיליוני מוצרים
זמן קריאה:
פחות מדקה