כשבועיים לאחר עדכון הפרטיות של אפל המחייב אפליקציות לבקש את הסכמתם האקטיבית של משתמשים למעקב אחריהם לצרכי פרסום ממוקד, מפרסמת Flurry Analytics, חברה בבעלות Verizon Media, נתונים ראשונים על היקף היענות המשתמשים. על פי הנתונים, רוב המשתמשים אינם מסכימים לשיתוף המידע.
בארה"ב, כ-4% ממשתמשי אפל הסכימו לשיתוף המזהה הייחודי. בשאר העולם, אחוז ההסכמה עומד על כ-12%. הנתונים הופקו באמצעות Flurry, כלי אנליטי , שלטענת החברה מותקן בכמיליון אפליקציות, ומספק מידע אגרגטיבי מכ-2.5 מיליארד מכשירים בחודש.
גם לפני העדכון ניתן היה לשלוט בשיתוף המידע באמצעות שינוי אקטיבי של הגדרות המכשיר. על פי נתוני Flurry, אחוז המשתמשים ששינה את הגדרות המכשיר כדי לאסור באופן גורף שיתוף מידע לצרכי פרסום ממוקד עומד על 3% בלבד (מקור: Mashable, מאת: רייצ'ל קראוס).