מחר יכנס לתוקף הכלל החדש של אפל והיא לא תאפשר עוד למפעילי אפליקציות גישה למזהה הייחודי שהיא מתחזקת לטובת פרסום ממוקד (Identifier For Advertising - IDFA), אלא בהסכמה מפורשת של המשתמש.
לאחר שנתנה למעפילי האפליקציות תקופת חסד בת חודשים ארוכים להתרגל אל כללי המשחק החדשים וכמובטח בהודעתה האחרונה, אפל הודיעה , כי מ- 26 באפריל, עם שחרור הגרסה החדשה - iOS 14.5 ואילך, כל האפליקציות ידרשו לעמוד בדרישות המדיניות החדשה ולהציג לאישור המשתמש את השימושים שהיא מבקשת לעשות במזהה הייחודי לפני שהאפליקציה תוכל לגשת אליו.