פייסבוק הודיעה כי תקשיח את מדיניותה בעניין הסרת תכנים מטעים ושקריים בנושא וירוס הקורונה.
לדברי ההודעה, במלאת שנה להתפרצות הנגיף בעולם תחל FB בקמפיין לעידוד הציבור להתחסן נגד הנגיף ולהפיץ מידע מהימן בעניין התגוננות מהנגיף. כחלק מהקמפיין, פייסבוק תציע לארגוני בריאות שוברי פרסום בשווי של כ- 120 מיליון דולר. בנוסף החברה הודיעה כי תפעל להסרת מידע מטעה או שקרי בעניין הנגיף, לרבות תכנים שלפיהם הנגיף יוצר על ידי בני אדם, טענות כאילו עטיית מסכה אינה מונעת את התפשטות הנגיף וקריאות לציבור שלא להתחסן מפני שהחיסון כביכול רעיל או גורם לאוטיזם.
פייסבוק דיווחה כי עוד לפני החלת המדיניות החדשה, הוסרו מתחילת המגיפה כ- 12 מיליון תכנים עם טענות כוזבות בעניין וירוס הקורונה. בתוך זה הוסרה גם קבוצה ישראלית של מתנגדי חיסונים שקראה לחבריה להזמין תורים לחיסונים ולא להגיע וכך לגרום למנות חיסון רבות להתקלקל ולהיזרק.