נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב (ה-FTC) הוציאה צווים לתשע רשתות חברתיות ואתרי וידאו, המורים להן לספק מידע על אודות האופן שהם אוספים ומשתמשים במידע על משתמשים.
הצווים הופנו בין השאר לאמאזון, בייטדאנס (מפעילת רשת טיקטוק), פייסבוק, רדיט, טוויטר ויוטיוב. הם מורים להם למסור מידע על נהגי איסוף המידע האישי והשימוש בו, לרבות הצגת פרסומות והאמצעים הננקטים על מנת לעודד פעילות משתמשים, ובייחוד בנוגע לאיסוף ושימוש במידע על אודות ילדים ובני נוער. הצווים מורים בין השאר להודיע -
א. כיצד הפלטפורמות אוספות מידע, משתמשות במידע, עוקבות אחר משתמשים ועורכות ניתוחים דמוגרפיים של משתמשים;
ב. כיצד נקבע אילו תכנים פרסומיים יוצגו למשתמש;
ג. האם מופעלים אלגוריתמים או אמצעים אחרים לניתוח מידע של משתמשים;
ד. כיצד הפלטפורמות מודדות, מעודדות וחוקרות את המעורבות והפעילות של המשתמשים;
ה. כיצד הפעולות לעיל משפיעות על ילדים ובני נוער.
הצווים הוצאו מכוח סמכותה של נציבות הסחר הפדראלית תחת ה- FTC Act לערוך בחינות רוחביות שאינן למטרת אכיפת חוק. על האתרים להגיב לדרישה בתוך 45 ימים.