בית המשפט העליון בארה"ב פסק כי אתר הזמנת המלונות Booking.com רשאי להירשם כסימן מסחר בארה"ב.
אתר הזמנת המלונות עושה שימוש עולמי בסימן המסחר Booking.com משנת 2006, והגיש בקשה לרשמו במשרד סימני המסחר בארה"ב בשנת 2011. משרד סימני המסחר דחה את הבקשה בטענה כי מדובר בשם גנרי שאינו ניתן לרישום כסימן מסחר.
חוק סימני המסחר בארה"ב ( the Lanham Act) מאפשר רישום של סימני מסחר רק כאשר סימן המסחר הוא ייחודי (distinctive) ואינו מתאר את המוצר וטיבו (descriptive). שמות גנריים אינם יכולים להירשם כסימן מסחר וזאת על מנת למנוע מתן יתרון בלתי הוגן לבעל סימן המסחר.
בהחלטתו לקבל את טענותיה של בוקינג, הסביר בית המשפט העליון כי כאשר צרכנים מזהים את שם המותג ומקשרים אותו לחברה מסוימת, שם המותג אינו גנרי. במקרה זה הוכח כי צרכנים אינם רואים את הסימן Booking.com כשם גנרי לכל אתר הזמנת מלונות ומבינים שמדובר בחברה מסוימת ועל כן הסימן אינו יכול להיחשב כגנרי. מקור: Reuters (מאת: ג'אן וולף).