לאור התפשטות מגיפת הקורונה, פייסבוק תאסור פרסום של מוצרים מבוקשים, כגון חומרי חיטוי לידיים, מגבוני חיטוי ובדיקות לגילוי קורונה וזאת על מנת למנוע הפקעת מחירים, כך הודיע בכיר בפייסבוק בציוץ שפרסם בטוויטר ביום חמישי שעבר.
הבכיר ציין כי פייסבוק תגביר כבר השבוע את השימוש בכלי האכיפה האוטומטיים העומדים לרשותה בכל הקשור לפרסומים מסחריים. הוא הוסיף כי אם יזהו מגמה של ניצול לרעה של פוסטים אורגניים לצורך פרסום המוצרים האמורים, הם יפעלו גם נגד פעילות מסוג זה.
צעד זה מצטרף להכרזה של פייסבוק מוקדם יותר החודש כי תאסור פרסום של מסיכות רפואיות (מקור: The Hill, מאת: רבקה קלאר).