14 שנות מאסר ל'אושיית רשת' שניסה להשיג שם מתחם באיומי אקדח

בית משפט במדינת איווה, ארצות-הברית, גזר עונש של 14 שנות מאסר על Rossi Lorathio Adams II, אושיית רשת ומייסד שירות המדיה החברתית "State Snaps" (שהתמקד במכללות האמריקאיות והציג בעיקר תוכן "פרוע"), וזאת לאחר שהיה שותף בניסיון להשיג את הזכויות לשם מתחם (Domain Name) באיומי אקדח.

אדאמס, תושב סידר רפידס שבמדינת איווה, היה מזוהה עם הביטוי "Do it for State" וחשק גם בשם המתחם doitforstate.com, אך זה כבר היה תפוס על-ידי אחר, גם הוא תושב סידר רפידס. הרשויות מסרו כי אדאמס ניסה לרכוש את הזכויות לשם המתחם מספר פעמים, אך המחזיק בו סירב למכור אותן. אדאמס גייס את בן-דודו, עבריין מורשע, לפרוץ לביתו של האדם שהחזיק בשם המתחם ולהכריח אותו, באיומי אקדח, להעביר את הזכויות בשם לאדאמס. 

המחזיק בשם המתחם הצליח בסופו של דבר להשתלט על בן-דודו של אדאמס ואף ירה בו מספר פעמים ופצע אותו. הוא נורה בעצמו תוך כדי התקרית. בן-דודו של אדאמס נידון ל-20 שנות מאסר, לאחר שהודה במיוחס לו בשנת 2017. כאמור, ביום שני האחרון נידון אדאמס ל-14 שנות מאסר לאחר שחבר מושבעים הרשיע אותו בחודש אפריל האחרון בעבירות של הפרעה למסחר בכוח, איומים ואלימות. מקור: Des Moines Register (מאת אנה ספואר ואוסטין קנון).