אפל משיקה קמפיין פרסומי חדש, שנועד לקדם את עמדתה בעניין פרטיות משתמשיה. אחת ממטרות הקמפיין היא לבדל את אפל ממתחרותיה בעולם הטכנולוגיה כמו גוגל ופייסבוק, העומדות במוקד חקירות של רגולטורים בתחום הפרטיות בכל רחבי העולם. הקמפיין כולל פרסומת שתשודר ברשתות הטלוויזיה בארה"ב, המציגה מצבים שונים בהם אנשים סוגרים תריסים, חלונות, דלתות או וילונות מקלחת כדי לשמור על הפרטיות. סיסמת הפרסומת היא "אם הפרטיות בחיים שלך חשובה, היא צריכה להיות חשובה בטלפון שבו החיים שלך נמצאים. פרטיות זה iPhone". זו הפעם הראשונה שאפל מקדמת את נושא הפרטיות במסע פרסום רחב בארה"ב. הקמפיין מגיע בזמן שחברות טכנולוגיה גדולות נמצאות תחת ביקורת חסרת תקדים על נוהגי הפרטיות שלהן. מקור: רויטרס (מאת: סטיבן נליס).
אפל משיקה קמפיין פרסום חדש בנושא חשיבות הפרטיות
זמן קריאה:
פחות מדקה