התובע הכללי במדינת אינדיאנה, ארה"ב, פתח בהליכים כנגד בית מלון שהטיל קנסות בסך $350 על אורחים שכתבו ברשת ביקורות שליליות על חוויית השהות במלון. המלון נוהג לשלוח לאורחיו, לאחר תום השהות במלון, בקשה לכתוב ביקורת ברשת על ביקורם בו. אורחים שהתאכסנו במלון, אשר כתבו ברשת על חוויית ביקור שלילית בו, הופתעו לגלות שכרטיס החיוב שלהם חויב ב-$350 ואף "זכו" לקבל מכתב התראה משפטי קודם לנקיטת הליכים משפטיים.
כאמור, התובע הכללי במדינה לא התרשם מהפרקטיקה של המלון, Abbey Inn שמו, ופתח נגדו בהליכים מכוח ה- Indiana Deceptive Consumer Sales Act. המלון הסתמך על מדיניות מקוונת שפרסם באתר המלון, שלא נמסרה לאורחים, או פורסמה בחדרים או באזורים הציבוריים של המלון. מקור: CBS.