הרשות להגבלים עסקיים החלה בהליך בדיקה ביחס לשליטתה של גוגל בשוק הפרסום האינטרנטי. הבדיקה החלה בעקבות תלונה שהגישה לרשות אחת ממתחרותיה של גוגל, חברת ארטימדיה, שטענה כי גוגל מנצלת לרעה את מעמדה בתחום הפרסום הדיגיטלי, בעיקר בתחום הבאנרים. ארטימדיה טוענת כי כוחה העצום של גוגל משתרע על כל רצף הפרסום הדיגיטלי וכי ענקית האינטרנט מנצלת את מעמדה לרעה על-מנת לדחוק את התחרות. מקור: TheMarker (מאת נתי טוקר).
בעקבות תלונה: גוגל על כוונת הרשות להגבלים עסקיים
זמן קריאה:
פחות מדקה