פייסבוק הודיעה כי בכוונתה להגביל את האפשרות של מפרסמים להציב פרסומות ממוקדות ברשת החברתית, לאחר שדו"ח חשף כי ניתן להציב ברשת מודעות ממוקדות למשתמשים שהביעו עניין בביטויים אנטישמיים, כגון "שונא יהודים", "איך לשרוף יהודים" או "ההיסטוריה של מדוע יהודים מנהלים את העולם". פייסבוק מסרה כי לביטויי שנאה אין מקום ברשת החברתית וכי היא תמנע ממשתמשים לציין איזה סוגי פרסומות הם מעוניינים לראות. הגוף שפרסם את הדו"ח ציין כי הוא שילם 30$ במנגנון רכישת המודעות בשירות (promoted posts), על-מנת להגיע לכ-2,300 משתמשים שהביעו עניין בנושאים האנטישמיים הנ"ל. המודעות אושרו לפרסום בתוך כ-15 דקות. מקור: USA TODAY ׁ(מאת ג'סיקה גוין).
פייסבוק תמנע רכישת פרסום ממוקד לשנאת יהודים
זמן קריאה:
פחות מדקה