הנוהג של גוגל לנטר הודעות ג'ימייל לצורכי פרסום ממוקד מגיע לקיצו - כך לפי הודעת בלוג שפרסמה בכירה בגוגל. לפי ההודעה, ענקית החיפוש תיישר קו בין שירותי הדוא"ל הניתנים לארגונים לבין שירותי הדוא"ל החינמיים לצרכנים בכך שתחדול לגמרי להגיש פרסומות המותאמות לתכני הודעות הדוא"ל. עם זה, הגשת הפרסומות בשירותי הדוא"ל לא תופסק כליל אלא תיעשה באופן שיהיה תפור לפרופיל המשתמש שנאסף ממגוון שירותי גוגל, בהם מנוע החיפוש ויו-טיוב. כזכור, פעילות ניטור המיילים של גוגל עודנה נושא לתביעה משפטית המתנהלת נגד החברה. מקור: בלומברג (מאת: מארק ברגן).
גוגל מפסיקה לסרוק הודעות ג'ימייל לצורכי פרסום
זמן קריאה:
פחות מדקה