'יש לחזק את נוהל "הודעה והסרה" באמצעות הטלת חובה על ספקי שירותים מקוונים להשתמש בטכנולוגית זיהוי אוטומטית למניעת העלאה חוזרת של תוכן פיראטי' - כך קורא ארגון חברות התקליטים בארצות-הברית (RIAA) בנייר עמדה שמסר למשרד זכויות היוצרים האמריקאי במסגרת בחינה שהמשרד עורך על יעילות נוהל "הודעה והסרה" לפי חוק זכויות יוצרים האמריקאי (DMCA).
לדברי הארגון, נוהל הודעה והסרה "מכביד בצורה ניכרת ובסופו של דבר אינו יעיל ולכן גם לא נותן תמורה נאותה לחסינות הגורפת שספקי שירותים מקוונים זוכים לה עבור ציות לנוהל". הארגון דורש כי לכל הפחות ייקבעו בחוק פרקי זמן מפורשים של שעות או ימים אחדים לספקים לבצע את ההסרה לאחר שקיבלו מבעלי הזכויות את דרישת ההסרה. כיום החוק נוקט בלשון מעורפלת המחייבת את הספקים להסיר את החומר המפר "במהירות". מקור: ars technica (מאת: דייויד קרבץ).
קריאות בארה"ב לשינוי נוהל "הודעה והסרה" בחובת סינון
זמן קריאה:
פחות מדקה