- למחוק את כל המידע שאספה עד ליום 1 במרץ 2016;
- לפרסם את נוהגי איסוף ושיתוף המידע אודות לקוחותיה;
- לקבל הסכמה מפורשת מלקוחותיה לאיסוף ושיתוף המידע;
- לאמץ ולהטמיע תכנית פרטיות נרחבת;
- לבצע ביקורות דו-שנתיות בדבר עמידת החברה בהוראות תכנית הפרטיות;
- לחדול מהצגת מצג כוזב בדבר נוהגי הפרטיות, אבטחה או הסודיות של המידע הנאסף.
ארה"ב: יצרנית טלוויזיות חכמות נקנסה על ניטור הרגלי צפייה
זמן קריאה:
פחות מדקה
לאחר שניטרה ללא ההסכמה את הרגלי הצפייה של לקוחותיה, יצרנית הטלוויזיות החכמות - VIZIO הסכימה לשלם 2.2 מיליון דולר במסגרת הסכם פשרה עם נציבות הסחר הפדרלית בארצות-הברית (ה-FTC), רשות הגנת הצרכן והתובע הראשי במדינת ניו-ג'רזי. במסגרת התלונה נגד VIZIO, נטען כי החברה התקינה על הטלוויזיות החכמות תוכנה שאפשרה לה לעקוב אחר הרגלי הצפייה של 11 מיליון מלקוחותיה, ללא ידיעתם או הסכמתם. התוכנה המדוברת אספה כל שביב מידע, שנייה-אחר-שנייה אודות הנצפה בטלוויזיות החברה, לרבות תכנים שהוצגו באמצעות חיבור מכשירים חיצוניים כגון מחשב, סטרימר ו-DVD. עוד נטען בתלונה כי VIZIO מכרה מידע דמוגרפי אודות הרגלי הצפייה של לקוחותיה לצדדים שלישיים, ביניהם סוכנויות לפרסום ממוקד. בצו של ביהמ"ש הפדרלי בניו ג'רזי נקבע, בין היתר, כי על יצרנית הטלוויזיות -