סיסמת הפרסום של ילפ אינה מפרה סימן מסחר
זמן קריאה:
פחות מדקה
Yelp, שירות איתור בתי העסק הפופולרי, רשאי להמשיך ולהשתמש בסיסמת הפרסום - "We Know Just the Place". כך קבע בית המשפט הפדראלי בניו-יורק בתביעה שהגישה חברת ניהול הנכסים TPW, חברה מוורמונט העושה שימוש באותה הסיסמה בדיוק והגנה עליה בסימן מסחר. Yelp עושה שימוש בסיסמה בשלוש השנים האחרונות. חברת ניהול הנכסים טענה כי צרכנים סברו כי השירות רכש אותה ואף התבלבלו בין שירותי שתי החברות. ביהמ"ש פסק כי נוכח חולשת הסימן ואופיו התיאורי, העובדה כי TPW לא הצליחה להוכיח כי הסיסמה רכשה משמעות משנית מיוחדת המזוהה איתה וכן העובדה שצרכנים אינם עשויים להתבלבל בין שתי החברות - יש להעניק הגנה צרה בלבד לסימן המסחר של TPW ולהתיר את השימוש בסיסמה לילפ. מקור: Law365 [דורש רישום], מאת ביל דונהיאו.