ארה"ב: מאבק על פרטיות המידע של מנויי פס-רחב
זמן קריאה:
פחות מדקה
נציבות התקשורת הפדרלית בארה"ב (ה-FCC) מקדמת רגולציה על ספקיות הגישה לאינטרנט בפס-רחב שתסדיר את השימוש שלהן במידע אישי על מנוייהן למטרות מסחריות כמו פרסומות ממוקדות, תחייב אותן ליידע את המנויים על השימוש במידע ותאפשר למנויים לשלוט בשימוש שנעשה במידע למטרות מסחריות. תעשיית הטלקום בארה"ב מתנגדת לרגולציה המוצעת וטוענת, בין היתר, כי יש לאפשר לחברות הטלקום לפעול בתנאים שוויוניים כמו ענקיות האינטרנט גוגל ופייסבוק המנצלות מידע אישי שהן אוספות מהמנויים שלהם לצורך פרסום ממוקד. התקנות החדשות צפויות להגיע לדיון בסנאט, שם הרפובליקנים והדמוקרטים חלוקים ביניהם - בעוד ששבעה חברי סנאט דמוקרטים הפצירו בנציבות התקשורת לאמץ רגולציה הדוקה, רפובליקנים מתחו ביקורת על הרגולציה ואף הצליחו להעביר חקיקה תקציבית שיכולה לסכל את ישום הרגולציה. מקורות: Morning Consult (מאת: אמיר נאסר) ו-The Hill.