היינו כחולמים: הרגולטור הסיני בתחומי המסחר והתעשייה (SAIC) משיק קמפיין חדש בשם Red Shield Net Sword שיתמקד באחריותן של פלטפורמות מסחר מקוונות לפקח על מכירת מוצרים מזויפים. הקמפיין צפוי להימשך בין החודשים יולי לנובמבר 2015 והוא חלק ממאמץ כלל מדינתי למלחמה בתופעה של מכירת סחורה מזויפת.
קבוצת Alibaba, שהיא קבוצת המסחר המקוון הגדולה במדינה, הודיעה בסוף השנה שעברה כי הסירה כ-90 מיליון מוצרים באתריה שהפרו לכאורה זכויות קניין רוחני. הקבוצה אף ציינה כי אימצה שיטה המסייעת לה לזהות ולעקוב אחר מוצרים מזויפים באתריה. מקור: ZDNet (מאת איימי צ'אנטהאדבונג).
סין תילחם במכירת מוצרים מזויפים באתרי מסחר אלקטרוני
זמן קריאה:
פחות מדקה