רשות הפטנטים במשרד המשפטים פרסמה הודעה לפיה מערכת ההגשה המקוונת לבקשות סימני מסחר, הנמצאת בשימוש משנת 2000, עוברת בימים אלו שדרוג משמעותי. המערכת המשודרגת תאפשר לציבור להגיש באמצעותה את כל המסמכים וההתכתבויות מול בוחני המחלקה ולקבל באמצעותה מסמכים רשמיים של מחלקת סימני המסחר ישירות לכתובת הדוא"ל. המערכת החדשה צפויה לשפר את השירות הניתן לציבור. החל מיום 1.6.2015 יידרשו תאגידים או מייצגים, לפי חוק, לפעול באמצעות תעודה אלקטרונית (כרטיס חכם) בעת הגשת בקשות חדשות לרישום סימני מסחר. מי שאינו תאגיד או אינו בעל כרטיס חכם יוכל להמשיך ולהגיש למחלקה מסמכי נייר.
מערכת ההגשה המקוונת תפעל באתר חדש, שיהיה זמין לציבור החל מה- 31.5.2015 בשעה 18:00, בכתובת https://trademarksonline.justice.gov.il. ראש ראשות הפטנטים, אסא קלינג, מסר כי "רשות הפטנטים רואה במעבר לעבודה מקוונת מלאה שיפור משמעותי לציבור וחלק מהצעדת כלל מערכות המידע של הרשות לקדמת הטכנולוגיה. ישנה חשיבות רבה לעבודה מקוונת מלאה באופן מודרני ועדכני, המתאים לאופי של ציבור המבקשים הדינמי בתחום מסחרי זה". מקור: משרד המשפטים - רשות הפטנטים.
ישראל: מחלקת סימני המסחר משיקה מערכת משודרגת
זמן קריאה:
פחות מדקה