על מנועי חיפוש להקפיד על הפרדה בין מודעות לתוצאות
זמן קריאה:
פחות מדקה
נציבות הסחר הפדראלית בארצות-הברית (ה- FTC) שבה ומדגישה בפני מנועי החיפוש כי עליהם להפריד, בצורה ברורה, בין תוצאות החיפוש לבין מודעות ותוצאות ממומנות. במכתב ששלחה הנציבות לגוגל, יאהו, AOL, מיקרוסופט וחברות נוספות המפעילות מנועי חיפוש, עדכנה הנציבות הנחיות שפרסמה בנושא זה בשנת 2002. במכתב, מציינת הנציבות כי מאז פרסום ההנחיות לפני למעלה מעשור, היא הבחינה בנסיגה ביחס לציות להנחיות המקוריות, שעה שההפרדה בין תוצאות החיפוש לבין תוצאות בתשלום הפכה לפחות ברורה. מקור: Cnet (מאת שרה טיבקן).