ארה"ב: הנחיות חדשות של ה-FTC על פרסום מקוון
זמן קריאה:
פחות מדקה
נציבות הסחר הפדראלית בארה"ב (ה-FTC) פרסמה מהדורה מעודכנת להנחיותיה הוותיקות משנת 2000, בעניין הגילויים שעל מפרסמים לכלול במודעות פרסום מקוונות המיועדות להצגה בדפדפנים וסמארטפונים. הנציבות גיבשה את ההנחיות החדשות לאור נוהגי הפרסום בעידן הנוכחי, שמעמידים שטח תצוגה מצומצם במיוחד לרשות מפרסמים ברשתות חברתיות ובסמארטפונים. רגולטור הסחר האמריקאי מדגיש בהנחיותיו את העקרונות של אמת-בפרסום ואיסור הטעייה, שעל-פיהם יש לגלות לצרכנים מידע רלבנטי בצורה בולטת וברורה, בהתחשב באפשרויות גלילת המסך שעומדות לרשות המשתמשים. בין היתר, הנציבות קוראת למפרסמים להימנע מהצגת מידע חשוב, כמו מחיר המוצר, מידע בטיחותי או בריאותי - באמצעות לינקים המובילים לדף אינטרנט נפרד מהפרסומת עצמה, היות ומשתמשים לעתים חוסמים דפי דפדפן קופצים (פופ-אפים). לדברי הנציבות, במקרה של כרזות פרסום מקוונות (באנרים), מידע חשוב כזה צריך להופיע בבאנר עצמו. מקור: The Hill (מאת: ג'ניפר מרטינז).