כמעט 60% מהגולשים מוכנים למסור מידע אישי דוגמת גיל, העדפות אישיות, סגנון חיים ועוד, תמורת הטבות כגון זמן אוויר או וידיאו ללא תשלום וכדומה. כך מצא מחקר בינלאומי חדש שפרסם מכון יבמ לערך עסקי. המחקר הקיף 2,800 צרכנים בני 15 ומעלה, בארצות הברית, בריטניה, גרמניה, אוסטרליה, יפן והודו. הנשאלים בארצות-הברית התגלו כבעלי המודעות הגבוהה ביותר לעניין הפרטיות: רק 45% היו מוכנים למסור מידע אישי. למחקר ממצאים מעניינים גם בנושא אימוץ תוכן דיגיטלי, נכונות לשלם עבורו, עליית הצפיה בווידאו ברשת ועוד. מקור: כלכליסט.
הגולשים מעדיפים לוותר בזול על הזכות לפרטיות
זמן קריאה:
פחות מדקה