ענקיות המדיה פרסמו מדיניות לקטעי וידאו מוגנים
זמן קריאה:
פחות מדקה
קואליציה רחבה של חברות מדיה ואינטרנט פרסמו שורה של קווים מנחים, העוסקים באופן הפרסום של קטעי וידאו המוגנים בזכויות יוצרים, על-גבי אתרים המשמשים כפלטפורמה לתוכן גולשים. בין חברות המדיה בקואליציה ניתן למנות את וולט דיסני, ויאקום, סי.בי.אס, אן.בי.סי יוניברסל, ניוז קורפ ועוד, אליהן הצטרפו חברות כמו מיקרוסופט, MySpace ואחרות. בין ההנחיות ניתן למנות דרישה להשתמש בטכנולוגיית סינון, על-מנת לחסום את הצבתם באתרי תוכן ללא הרשאה מבעלי זכויות היוצרים. גוגל, שהשיקה השבוע מנגון סינון תכנים משלה לאתר יו-טיוב, בלטה בהיעדרה משורות הקואליציה החדשה. התמריץ לאתרי תוכן שימלאו אחר ההנחיות - חברות הקואליציה מבטיחות שלא לתבוע אותם בגין הפרת זכויות יוצרים, גם אם מספר קליפים מוגנים יחמקו לאתרים למרות מאמצי הסינון. ההנחיות אינן מתייחסות למנועי חיפוש, שירותי דואר-אלקטרוני ודפדפנים, אלא מיועדות לאתרים דוגמת MySpace ויו-טיוב. מקור: USA TODAY.