אמאזון השיקה חנות מוזיקה דיגיטלית
זמן קריאה:
פחות מדקה
לאחר ציפיות רבות, השיקה חברת Amazon.com Inc, מפעילת אתר הסחר הותיק והפופולרי, את חנות המוזיקה הדיגיטלית שלה. אנליסיטים מעריכים כי צעד זה עשוי להוות רמז ראשון לתחרות ממשית ל-iTunes, חנות המוזיקה הדיגיטלית של אפל. השירות המקוון החדש נקרא Amazon MP3 והוא מכיל כעת כ-2.3 מיליון שירים. כל השירים בשירות החדש אינם כוללים מנגנוני DRM (אמצעי הגנה מקובלים על קבצי מוסיקה ומולטימדיה). ניתן יהיה להעתיק ולנגן את השירים בכל מכשיר, ובכלל זה iPod של אפל ו-Zune של מיקרוסופט. כמקובל בשירותים מקבילים, ניתן יהיה לרכוש שירים בודדים או אלבומים מלאים. המחיר לשיר בודד ינוע בין 89-99 סנט ואלבומים מלאים ימכרו במחיר שינוע בין $5.99 ל-$9.99. אמאזון תציע למשתמשיה את הרפרטואר של שתיים מחברות המוסיקה הגדולות בעולם, יוניברסל ו-EMI, ומעוד אלפי חברות מוסיקה עצמאיות שבחרו שלא להשתמש במנגנוני DRM. מקור: ניו-יורק טיימס (דורש הרשמה).