נציבות הסחר בודקת את רכישת חברות הפרסום המקוון
זמן קריאה:
פחות מדקה
נציבות הסחר הפדראלית (FTC) הודיעה כי תרחיב את מאמציה בבדיקת עסקאות המיזוג והרכישה של החברות העוסקות בפרסום במרחב המקוון. לא מכבר, הודיעה הנציבות כי תבדוק את עסקת הרכישה של חברת דאבל-קליק על-ידי גוגל. כעת, מתכננת הנציבות לבחון את עסקת הרכישה המתוכננת של חברת aQuantive על-ידי מיקרוסופט, בתמורה ל-6 מיליארד דולר במזומן. בנוסף, מתכוונת הנציבות לבדוק את העסקה בה מתכוונת חברת Yahoo! Inc לרכוש שמונים אחוזים ממניות חברת Right Media. מקור: CNNMoney.com.