ייצוגית אחת פחות: גם יאהו! מתפשרת עם מפרסמים

יאהו! הסכימה להחזיר למפרסמים אצלה סכומים בלתי-מוגדרים מראש בגלל 'מירמות קליקים' (Click frauds) וגם לשלם כחמישה מיליון דולר שכ"ט עו"ד - והכל, בפשרה בתובענה ייצוגית שהוגשה נגדה בנושא. במרץ השנה סגרה גוגל בפשרה תביעה דומה. למרות שסכום ההחזר לא נקבע, יאהו! משוכנעת שמדובר בסה"כ בסכומים זניחים. שופט פדראלי בדימוס יעסוק בבדיקת דרישות ההחזר של מפרסמים. תקופת ההחזר - מאז ינואר 2004. לפי Wired, מאז ועד היום הרוויחה יאהו! 9.1 מיליארד דולר ממודעות שפורסמו אצלה.