גוגל: 'בית המשפט הכשיר את השימוש בסימני מסחר להצגת מודעות'
זמן קריאה:
פחות מדקה
הבלוג של גוגל מפרש את ההחלטה בענין GEICO כהשג לחברה: השופטת בתיק קבעה שהצגת מודעת מלים באתר בעקבות חיפוש אחר סימן מסחר, אינה יוצרת חשש להטעיה (זאת אומרת, שאם את מחפשת אחרי סימן המסחר XYZ ובעמוד התוצאות מוצגות בפניך מודעות של מתחרי XYZ, זה כשעלצמו לא מהווה הפרת סימן מסחר). גוגל רואה בהחלטה אישרור לחוקיות מדיניותה משכבר, ולפיה תמנע רק הצגת סימנים בטקסט של מודעות מלים בתנאי שבעל סימן המסחר הודיע כי הוא מתנגד לכך. מאידך, "חלק קטן ולא משמעותי בפסיקה" (כך גוגל) מתייחס למצב שבו מודעת המלים כוללת בתוכה את סימן המסחר המתחרה. זו הפרת סימן מסחר על-פי הפסיקה. מקור: Google Blog.