רשת המלונות אקור (Accor) זכתה בניצחון לאחרונה כאשר בית משפט צרפתי פסק לטובתה בתביעה כנגד מנוע החיפוש Overture (Yahoo). לדברי בית המשפט, שיטת הפרסום במנוע החיפוש מעודדת את המפרסמים לרכוש מילות מפתח המהוות סימני מסחר של חברות מסחריות אחרות ובכך מפרה את זכויותיהם של בעלי סימני המסחר. מודעת הפרסומת מוצגת למשתמש במנוע החיפוש שעה שהוא מקליד את אותה מילת מפתח בשדה החיפוש. Overture חויבה לשלם 200,000 יורו לתובעים ולפרסם את ההחלטה באתר האינטרנט. להחלטה (בצרפתית).
צרפת: אסור השימוש בסימני מסחר להצגת מודעות במנועי חיפוש
זמן קריאה:
פחות מדקה