ההודעה ששלח הנתבע בקבוצה היא ביקורת לגיטימית על השירות שנתן לו התובע (פסק-דין, שלום רחובות, השופטת אנדקו סבחת-חיימוביץ):
העובדות: תביעת לשון הרע, שעניינה בהודעה שפרסם הנתבע בקבוצת WhatsApp שהפעיל התובע עבור לקוחותיו. התובע עוסק בתיאום השתלות שיער בטורקיה. הנתבע ביצע השתלה באמצעות התובע. הנתבע טען כי ההודעה אינה לשון הרע, אלא ביקורת והבעת דעה על שירות לקוי שנתן לו התובע [לעיון בהחלטה שניתנה בתיק בנושא סמכות מקומית].
נפסק: התביעה נדחתה. התביעה מתייחסת לפרסום אחד, שלא הוכח נזק כלכלי בגינו, בקבוצה סגורה. הנתבע לא חלק על הדברים שנכתבו בהודעה. ביקורת, אף אם היא נאמרת בשפה קשה, לא תהווה לשון הרע. הנתבע הביע ביקורת על טיב השירות שניתן על ידי התובע והקליניקה בטורקיה, תוך שהתייחס לנושאים הספציפיים בהם לטענתו השירות היה לקוי וטעון שיפור. הדברים נאמרו מחוויה אישית בגין שירות שניתן לו. מדובר בפרסום אך עלה בידי הנתבע לשכנע כי מדובר בדברי ביקורת והבעת דעה בגין שירות ממנו לא היה שבע רצון. לנתבע עומדת הגנת תום הלב. התובע יישא בהוצאות הנתבע בסך 11,700 ש"ח.