בית המלון לא הוכיח כי עובדת לשעבר היא שעומדת מאחורי המייל האנונימי (פסק-דין, אזורי לעבודה ת"א, השופטת שרון שביט כפתורי):
העובדות: תביעת הדדיות. התובעת מפעילה מלון בת"א ששייך לרשת IHG העולמית. הנתבעת עבדה במלון עד לפיטוריה. התובעת טענה כי הנתבעת שלחה הודעת דוא"ל אנונימית למנהלי המלון והמנהל האזורי של הרשת, בה טענות קשות לליקויים במלון והתנהלות לקויה של חלק מבעלי התפקידים בו, העולה כדי לשון הרע. המידע בדבר המחזיק בכתובת הדוא"ל נותר לא ידוע. הנתבעת הכחישה כי שלחה את ההודעה והגישה תביעה שכנגד שעילותיה נובעות מיחסי העבודה בין הצדדים.
נפסק: המחלוקת המרכזית נעוצה בשאלה האם הנתבעת פרסמה את ההודעה האנונימית? אין ראיה חיצונית אובייקטיבית ממנה ניתן להסיק כי הנתבעת היא בעלת תיבת המייל ממנה נשלח המייל האנונימי. מתוך הראיות הנסיבתיות שהביאה התובעת לא ניתן להגיע למסקנה אחת ויחידה לפיה רק הנתבעת יכלה לשלוח את ההודעה האנונימית. לפיכך, יש לדחות את התביעה בעילה של לשון הרע. אף תביעתה הנגדית של הנתבעת נדחתה.