מדובר בנסיבות נדירות שלא ניתן ללמוד מהן על התנהלות המפרסם (פסק-דין, תביעות קטנות חיפה, השופטת קרן מרגולין-פלדמן):
העובדות: התובע ביקש מהנתבעת להסיר את שמו מרשימת הנמענים שלה, וזאת באמצעות הודעה ששלח ב-WhatsApp לשירות הלקוחות של הנתבעת. למרות זאת, שלחה הנתבעת לתובע דבר פרסומת אחד בלבד בדוא"ל. אין מחלוקת כי התובע לא ביקש את ההסרה באמצעות לחיצה על הקישור בתחתית ההודעה.
נפסק: אל התובע נשלחה הודעת פרסומת אחת לאחר שביקש את הסרתו. המחלוקת היא בנושא שיעור הפיצוי שיש לפסוק. התובע בחר שלא ללחוץ על הקישור המתבקש כדי להסיר את שמו באופן מחשובי. היה בכך כדי להטיל על הנתבעת חובה להעביר את בקשת התובע לחברה המשווקת את מוצריה, תקשורת שמשכה היה נחסך אילו נעשה שימוש בקישור המקוון. בשים לב לנסיבות, אין במשלוח ההודעה כדי להעיד על זלזול בהודעות החוק. הנתבעת תפצה את התובע ב-200 ש"ח בלבד.