התובעת נרשמה 3 פעמים לאתר הנתבעת ולא כפי שציינה בתביעתה (פסק-דין, תביעות קטנות ת"א, השופט נמרוד אשכול):
העובדות: תביעה לפי סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982. התובעת טענה כי נרשמה לאתר הנתבעת והחלה לקבל מסרונים. לטענתה, משלוח המסרונים המשיך למרות בקשות חוזרות ונשנות מצדה להסרה מרשימת התפוצה. התביעה הוגשה עבור 13 מסרונים לא רצויים. הנתבעת טענה כי מדובר בתביעה קנטרנית, תוך ניצול לרעה של הליכי ביהמ"ש, שכן התובעת נרשמה 3 פעמים לאתר ולא כפי שנטען על-ידה.
נפסק: מהנתונים עולה כי התובעת נרשמה 3 פעמים לאתר הנתבעת. ישנה התאמה בין מועדי ההרשמה למועד משלוח המסרונים לתובעת. ישנה אי-התאמה הנוגעת לשלושה מסרונים, לגביהם הודתה הנתבעת כי מדובר בתקלה. יש לקבל את עמדת הנתבעת לגבי שלושת הרישומים של התובעת. התביעה שהגישה התובעת אינה עולה בקנה אחד עם העובדות. עדות התובעת וגרסתה בנושא זה אינה אמינה ודי בכך להביא לדחיית התביעה ולחיובה בהוצאות. יש לנהל הליך בידיים נקיות ובתום לב, תוך גילוי העובדות הרלבנטיות. בעקבות התקלה בה הודתה הנתבעת היא תפצה את התובעת ב-400 ש"ח לכל מסרון שנשלח בטעות וסה"כ 1,200 ש"ח. אין צו להוצאות.