(פסק-דין, תביעות קטנות י-ם, השופטת חוי טוקר): אין מדובר בהודעות פרסומיות, אלא בעדכון הלקוח על החבילות שרכש ודרך השימוש בהן.
העובדות: התובעת תבע את הנתבעת, חברת תקשורת, בגין השירותים שסיפקה לו. התובע טען, בין היתר, כי הנתבעת שיגרה אליו דברי פרסומת ללא הסכמתו, בניגוד להוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982. הנתבעת טענה כי ההודעות אינן הודעות פרסומת.
נפסק: יש לקבל את טענת הנתבעת כי המסרונים ששלחה אל התובע אינן בגדר הודעות פרסומת לפי סעיף 30א(א)(1) לחוק. המסרונים הם עדכונים אודות הרכישות שביצע התובע (טעינת מכשיר פרי-פייד) וכן עדכון כי הדרך הזולה ביותר לחייג לחו"ל היא דרך הנתבעת. אין מדובר במסרונים שמטרתם לעודד רכישת מוצר או הוצאה כספית בדרך אחרת, אלא במסרונים שמטרתם ליידע את הלקוח אודות החבילות שברשותו ודרכי השימוש בהן. התביעה נדחתה.