איגוד הפרסום המקוון: 'יתכן שאנו מפרים את ה-GDPR'

אולי יעניין אותך גם

"היות שבלתי אפשרי מבחינה טכנית ליידע את המשתמש מראש על כל גורם המעורב בשרשרת הפרסום המקוון, טכניקת המכרזים הממוחשבים להגשת פרסומות מקוונות ... נראית על פניה כמפרה את הוראות ה-GDPR הנוגעות לקבלת הסכמת המשתמש" - כך הודה מנכ"ל האיגוד האירופי של תעשיית הפרסום המקוון במסמך ששלח לפני כשנתיים לנציבות האירופאית ושנחשף כעת בעקבות בקשת חופש מידע.

מאחורי החשיפה עומדים פעילי פרטיות אירופאים שהגישו תלונות נגד תעשיית הפרסום המקוון לרגולטורים לפרטיות בכמה ממדינות האיחוד האירופי. כעת, הפעילים צירפו לתלונותיהם את המסמכים כראיה לתמיכה בעמדתם.

האיגוד האירופי של תעשיית הפרסום המקוון הגיב בהאשמת הפעילים כי הם חפצים למוטט את תעשיית הפרסום המקוון. עוד הסבירו באיגוד כי הציטוט מהמכתב היה נכון לשעתו, לפני כשנתיים, בעוד שכיום מערכת ה"שקיפות וההסכמות" (Transparency and Consent Framework) שבנה האיגוד נותנת מענה לסוגיה ומוכיחה כי מכרזי זמן אמת להגשת פרסומות מקוונות בהחלט יכולים להלום את הוראות ה-GDPR, אם הגורמים בשרשרת הפרסום המקוון ישתמשו בה בצורה נאותה. מקור: טק-קראנץ' (מאת: נטאשה לומאס).