לשכת עורכי הדין התאימה את כללי הפרסומת לעידן המידע

אולי יעניין אותך גם

לשכת עורכי הדין הודיעה אתמול (15.3) על תיקון כללי לשכת עורכי הדין (פרסומת), התשס"א-2001, והתאמתם להתפתחות הטכנולוגית והתקשורתית. ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת אישרה את התיקונים המוצעים לכללים, שנועדו להעניק לעורכי הדין כלים ראויים ועכשוויים לפרסם את עצמם באופן אפקטיבי ומותאם לחידושי הטכנולוגיה, תוך שמירה על כבוד המקצוע. התיקון לכללים מאפשר לעורכי דין לפרסם עצמם גם באתרי אינטרנט, ברשתות חברתיות וביישומונים ייעודיים לעורכי דין, לשווק עצמם באמצעות סרטי תדמית וכן באמצעות מלל חופשי שעניינו הצעת שירות משפטי (שאינו כולל התייחסות לשכר הטרחה).

הכללים החדשים אוסרים על פרסום באתרים או אפליקציות: 1. המכילים תכני אלימות, פורנוגרפיה או תוכן בלתי חוקי אחר; 2. המיועדים לקטינים; 3. שיש בהם כדי לפגוע בכבוד המקצוע; וכן באמצעות Pop-Up. לשכת עורכי הדין בירכה על התיקון וציינה כי היא מתחייבת לעמוד על המשמר ולוודא שחברי הלשכה יפרסמו את עיסוקם באופן הולם. לנוסח הכללים לאחר התיקון.