וובינר: כמו אהבה בין קיפודים - שילוב קוד פתוח ותכנה קנינית

אולי יעניין אותך גם

ביום רביעי 9/7 נערוך וובינר (הרצאה מקוונת) על ההזדמנויות והאתגרים המשפטיים שבשילוב קוד פתוח ותכנה קנינית. המרצה - עו"ד חיים רביה.

מה? אין כמעט ארגון שאינו משלב כיום תכנות חופשיות במערכותיו הקנייניות. עד 30% מבסיס הקוד בחברות תכנה הוא קוד פתוח. ארגונים נהנים מהיתרונות העצומים הגלומים בתכנה חופשית – חסכון בעלויות רישוי, קיצור זמני פיתוח, התמקדות בתחומי הליבה של האירגון, שימוש בתכנות שהן best of breed ועוד. אבל לצד כל אלה, השימוש בתכנה חופשית מחייב זהירות משפטית. שימוש לא מושכל עלול להסתיים בכורח לחשוף את הקוד הקנייני הסודי של הארגון. ההרצאה המקוונת תעסוק בבעיות העלולות להתרחש, בנקודת הזמן שבה יתרחשו (רמז: תמיד ברגע הכי פחות רצוי לאירגון), באמצעי האכיפה הננקטים על-ידי בעלי הזכויות בתכנה חופשית ובדרכים לנהל את השימוש בה בתבונה ובזהירות, כך שאפשר יהיה ליהנות מיתרונותיה בלי הסיכונים הנלווים לשימוש בה.

איך משתתפים? יש להירשם בקישור הבא –

https://naotech.webex.com/naotech/onstage/g.php?t=a&d=706462994

ובתאריך ובשעה היעודים להיכנס לאתר האינטרנט שבו תועבר ההרצאה.

כמה זה עולה? כלום. ההשתתפות איננה כרוכה בתשלום.

מעט על המרצה. כראש קבוצת האינטרנט, ה-IT וזכויות היוצרים במשרד פרל כהן צדק לצר ברץ, עו"ד רביה עוסק באופן תדיר בהבטים המשפטיים של שילוב תכנה חופשית וקניינית. בין הנושאים שהוא מטפל בהם: הכנת מדיניות קוד פתוח אירגונית ושילובה במערכות טכנולוגיות לניהול הקוד באירגון, ייעוץ לגופים האחראים בחברות על אישור תכנות קוד פתוח לשימוש, ייעוץ וחיווי דעה משפטית בדבר השילוב הבטוח של תכנות קניניות וחופשיות, בדיקות נאותות (Due Diligence) של קוד פתוח, משאים ומתנים חוזיים בנושאי קוד פתוח, הדרכת צוותי פיתוח בארגונים וניהול הליכים משפטים בתחום התכנה החופשית.